Torba bawełniana Fairtrade
Odkryj kategorię toreb targowych z nadrukiem – niezbędnego narzędzia promocyjnego na każdych targach, konferencji czy evencie. To jeden z najbardziej efektywnych sposobów na zwiększenie widoczności marki, trafiając bezpośrednio do rąk potencjalnych klientów. W ofercie znajdują się różnorodne torby, od ekonomicznych toreb papierowych, przez uniwersalne torby bawełniane z nadrukiem, aż po wytrzymałe torby z recyklingu. Każda torba z nadrukiem to praktyczny upominek, który nie tylko pomieści materiały reklamowe, ale także będzie służył jako mobilny billboard dla Twojej firmy długo po zakończeniu wydarzenia.
Torba bawełniana Fairtrade
Torba bawełniana Fairtrade
Bawełniana torba na zakupy
Bawełniana torba na zakupy
Bawełniana torba na zakupy
Zgrzewana torba nonwoven
Torba na zakupy
Bawełniana torba z recyklingu
Bawełniana torba 140gr/m²
Torba z długimi uchwytami
Torba z bawełny organicznej
Torba na zakupy 140 gr/m²
Torba z recyklingu 280 gr/m²
Torba na zakupy 270 gr/m²
Płócienna torba 270 gr / m²
Mała bawełniana torba 140gr/m²
Duża powierzchnia toreb targowych to idealne płótno dla Twojej kreatywności. W zależności od materiału, stosujemy różne techniki personalizacji: sitodruk (idealny dla toreb bawełnianych z nadrukiem i prostszych projektów), transfer cyfrowy lub druk DTG (dla pełnokolorowych grafik i zdjęć). Dzięki temu torby z nadrukiem stają się nie tylko praktycznym gadżetem, ale w pełni spersonalizowanym narzędziem marketingowym.
Zapoznaj się z ofertą toreb z nadrukiem i wybierz mobilną reklamę, która będzie pracować dla Twojej firmy na każdym kroku.
Wybór zależy od budżetu i wizerunku. Torby bawełniane z nadrukiem są uniwersalne, ekologiczne i trwałe. Juta jest bardzo wytrzymała i ma surowy, naturalny wygląd. Non-woven (polipropylen) jest tani i lekki, idealny na masowe eventy. Torby papierowe są eleganckie, ale najmniej trwałe – świetne do zapakowania zestawu powitalnego.
Gramatura określa wagę materiału na metr kwadratowy. Im wyższa gramatura, tym torba jest grubsza, gęstsza i bardziej wytrzymała. 140 g/m² to standardowa grubość dla popularnych toreb na zakupy. Modele o gramaturze 220 g/m² lub wyższej są znacznie solidniejsze i postrzegane jako bardziej premium.
Oczywiście. Techniki takie jak transfer cyfrowy, druk DTG czy druk UV (na niektórych materiałach) pozwalają na naniesienie na torbę z nadrukiem dowolnej, pełnokolorowej grafiki o fotograficznej jakości, bez ograniczeń co do liczby kolorów.
Torby z krótkimi uchwytami są przeznaczone do noszenia w ręku. Torby z długimi uchwytami można wygodnie zarzucić na ramię, co jest często bardziej praktyczne podczas targów, gdy ręce są zajęte.
Najlepszym wyborem są torby z recyklingu (np. z bawełny lub poliestru rPET), torby z bawełny organicznej z certyfikatem GOTS lub torby z surowców odnawialnych jak juta. To produkty, które najmocniej podkreślą proekologiczny wizerunek Twojej firmy.
Tak, nadruki wykonane profesjonalnymi technikami są trwałe. Zaleca się pranie toreb w niskiej temperaturze (30°C), na lewej stronie, aby jak najdłużej zachować intensywność kolorów nadruku.
Tak, torby papierowe przeznaczone na targi są wykonane z grubego, wytrzymałego papieru (często 170-200 g/m²) i posiadają wzmocnione dno oraz uchwyty (np. sznurkowe), dzięki czemu bez problemu wytrzymają ciężar kilku katalogów i materiałów promocyjnych.
Aby zwiększyć wartość zestawu, do torby z nadrukiem warto włożyć praktyczne gadżety, takie jak notes i długopis z logo, butelkę wody, małą przekąskę, smycz czy powerbank. Taki przemyślany zestaw zostanie znacznie lepiej zapamiętany.
Wiele modeli toreb, zwłaszcza bawełnianych, jest dostępnych w szerokiej gamie kolorystycznej. Przy bardzo dużych zamówieniach istnieje możliwość wyprodukowania toreb w niestandardowym kolorze z palety Pantone.
Tak, większość toreb można zadrukować po obu stronach. Pozwala to na umieszczenie z jednej strony dużego logo, a z drugiej np. danych kontaktowych, hasła reklamowego czy informacji o targowej promocji.
Doskonały! Po targach taka torba będzie używana wielokrotnie podczas codziennych zakupów, zapewniając Twojej marce darmową reklamę w przestrzeni publicznej przez wiele miesięcy.
W wielu przypadkach istnieje możliwość zamówienia próbki produktu (czasem odpłatnie) lub obejrzenia wzorów w showroomie, aby ocenić jakość materiału, wykonania i kolorystykę przed podjęciem decyzji o większym zamówieniu na torby z nadrukiem.